انواع لیفتراک
نوشته شده توسط : mona

انواع مختلف لیفتراک چیست؟
اگر نیاز به جابجایی بارهای سنگین در یک انبار، در یک محل ساخت و ساز یا در یک انبار دارید، احتمالاً یک لیفتراک مفیدترین تجهیزاتی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید!

اما با انتخاب گسترده ای از سبک ها و انواع مختلف، تشخیص اینکه کدام یک برای محیط شما بهترین است دشوار است. راهنمای ساده ما را در زیر بخوانید تا در مورد هر کامیون مختلف و مزایای فردی آنها بیشتر بدانید:


لیفتراک ریچ صنعتی
لیفتراک های صنعتی به دلیل ارتفاع بالابر طولانی خود مشهور هستند که آنها را در هر شرایط انبارداری با قفسه بندی پالت ذخیره سازی بالا ایده آل می کند. انواع مختلفی از لیفتراک های دستی وجود دارد که برای طیف وسیعی از سناریوها مناسب هستند:

کامیون های ایستاده رایج ترین هستند و اغلب در جایی استفاده می شوند که تنها یک بار در هر جایگاه وجود دارد. دو شاخک جلوی کامیون در زیر بارهای پالت شده می لغزند تا با خیال راحت بلند شوند و حمل شوند.

کامیون‌های دو عمق مشابه هستند، اما با دوشاخه‌های طولانی‌تر، که آنها را برای مناطقی که بارهای پالت‌های متعدد در هر جایگاه ذخیره می‌شود، مناسب می‌سازد، زیرا درست به پشت خلیج می‌رسند. کامیون‌های استرادل همچنین دارای دوشاخه‌های بلند برای لغزش زیر بار هستند، در حالی که برای افزایش پایداری و سهولت دسترسی، توانایی چسبیدن به لبه‌ها را نیز دارند. اگر چندین بار در یک محفظه داشته باشید که می توانید از زوایای مختلف به آنها دسترسی داشته باشید، ایده آل است، زیرا لیفتراک می تواند بارها را بیشتر به عقب بردارد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: